Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 12, 2010

Happy Birthday Megan!!!


Bu en son ve sanirim en sevdigim pastalarimdan biri oldu...Butun takim taklavatim hazir, eksiklerim tamam, bir buhar makinem yok ama onunda bir caresini bulurum...Is yerindeki son 7 haftam sonra tam gaz pasta yapimi, ilki sanirim kendi baby shower pastam olucak, her ne kadar Rey "sen kendi pastani yapmamalisin" desede, ben cilgin biseyler yapicam, hem portfolio icin gerekli...
Harika bir long weekend gecirdik, cumartesi Rey'in abisinin duzenledigi supriz dogumgunu partim, pazar Allen'in Thanksgiving yemegi, pazartesi Becker'larda 20 kisilik aile yemegi...Hindiye doyduk yani anliyacaginiz...Gerci, ben cimdik cimdik ufak ogunler halinde yemek yiyebiliyorum, abartmadan zaten abartamiyorum ki....Aksam eve dondugumuzde Rey ahhlayip uflarken ben tekrar acikmistim bile...Bu arada yaptigim saksuka'ninda tadina diyecek yoktu!!!Happy Thanksgiving!

1 comments:

Unknown said...

Mecda bu pastayi sen mi yaptin?? Ay supermis nasil yapiyonn bana da ogretsenee pleaseeee...