Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 17, 2010

Happy Birthday Keivan!!!


Bu dogumgunu pastasinin siparisi persembe gunu geldi, o kadar yogunumki nasil yapicam diye dusunmedim degil...Bide aksamlari gelen mide rahatsizligim yuzunden bir an siparisi almamayi aklimdan gecirdim ama kiyamadim, cunku pasta yapmak, siparisi verenin yuzundeki saskinlik, hayranlik ve minnet ifadelerini gormek tum yorgunluguma iyi geliyor, hemde cok hizli portfolio olusturmam lazim diye dusunerek ciktim yola, cuma gunu isten bir kac saatligine erken ayrildim, kosturarak eve geldim ve bir kac saat icinde Mr.Keivan'in dogumgunu pastasi hazirdi...
Bu arada Magic, universitedeyken lakabim idi,sevgili Basak'im uygun gormustu, bende bunu CAKES OF MAGIC olarak yeni web sayfama tasimak istedim...Gelecekteki planlarim icinde uygun bir imza oldu dusunuyorum, siz ne dersiniz?

0 comments: