Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 29, 2010

Bugun...


Her gun daha guzel bir gune baslamak,nedir bilmezmisim. Bir hic ugruna sikilmis, aglamis, kahirlanmisim...Bak orda daha gokyuzu karanlikken ben gunese uyaniyorum, beyaz gelinlik giymis bir sehire, sogukmus, peh, kim takar, benim icim sicak, kalbim sicak. Sogukmus, peh, kim takar, benim dostum sicak, esim sicak, yeni hayat sicak. Dost ki aradaki mesafeleri umarsizca yikan, yikabilen, arayan, arayabilen...Es'ki bana dunyalari vaad eden, ettigi gibi gozlerimin onune seriveren, yeni hayat ki rabbimin bana en buyuk armagani...Hayat cokmu kolay, hayir, asla, ama hayat seni sarmalayan guzelliklerle daha bir guzel, daha bir anlamli...

1 comments:

Sevi said...

Sen bana yaşama azmi veriyorsun Mecda... Taa oralardan buralara, hala bana ulaşabiliyorsun. Sen nasıl bir dostsun, sen nasıl böyle benim gönlüme dokunabiliyorsun bu kadar??? Seni seviyorum... Başka diyecek bir söz bulamıyorum.