Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Nov 8, 2010

Durum Degerlendirmesi...

Yok, olmuyor...Walla bak, ben neden Turk'lerden uzak kaldim bunca sene boyunca burda Kanada'da...Olmuyorda ondan...Sutten agzin yanmisken neden sokulursun sen bu cemiyete diye sormadim degil kendime.Bir sevgili Noyan ve Mine ha birde Mustafa var benim icin burda.Nedenmi: Kimse hakkinda dedikodu yapmazlar, cirkin seyler soylemezler, hep insanlarin iyiligini ister sonrada kazik yerler.Biz sadece huzur istiyoruz okadar, ki hepimiz kendi kalemizde gayet huzurluyuz.Neyse....
Bu aralar hayat cok yogun, isin son demlerini yasiyorum, ay sonu son.Dolayisi ile elimden bir kac kisi geciyor egitmek icin, o da o kadar kolay degil gayet yorucu.Sonra aqua fit dersleri, persembeleri dogum ve cocuk dersleri, odanin hazirlanmasi, eksiklerin tamamlanmasi, baby shower partisinin davetiyeleri ve organizasyonu vs.vs. derken gunler hem cok yorucu, hem cok heyecanli hemde cok dolu dolu geciyor...Ama bunun yaninda hersey muhtesemmi, efendim, duyamadim....EVETTTT Hersey muhtesem...Mutluluk bu kadar korkutucu gelmemisti daha once....

2 comments:

melaiqe said...

Ah organik kardeşim benim , insan çok mutlu olduğunda gerçekten korkuyor haklısın galiba, muhtemelen öğretilmiş bir durum bu, çok gülüncede ağlamaktan korkan bir milletin çocuklarıyız nihayetinde. Herşey şu anki mutluluğun kadar gerçek ve güzel olacak ben buna inanıyorum tüm kalbimle. Daha büyük mutluluklar var ardında, keyfini çıkar ne olur. Yine seni seviyorum ısrarlar :)

Unknown said...

Bosver turkleri sen kendine bak. Bende uzak duruyorum toplam 3-4 arkadasim var onlarda kimse hakkinda kotu konusmayanlar ve gercekten de kaziklananlar. Bu arada kimse bana baby shower yapmadiiii :((( Icimde uhte kaldi vallaa