Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jan 31, 2008

Uçuşan Kelebekler....


Bu aralar daha bir iyiceyim..Nedense içimde milyonlarca kelebek(kurtçuk yerine) aynı anda uçuşuyor, gelecek güzel haberleri heyecanla bekliyor...Yaşşaaaaaasıııııın diye haykırasım var ama onunda zamanı var...Öyle bir haykıracağımki yer gök inleyecek...Puzzle'ın tüm parçaları yavaş yavaş yerine oturmaya başladı,ve benim 'nasıl olacak'diye sorguladığım tüm sorular-sorunlar yavaş yavaş çözümlenmeye başladı.Demekki sabır gerçekten çok önemli bir şeymiş...Bu arada biz Bodrum'da gerçekten çok soğuk günler geçiriyoruz...Tanrı bize önceden hazırlık yapmamız için iklime uyum sağlayabilmemiz için bu soğuk günleri yaşatıyor herhalde...Evet çok soğuk ama hiççç şikayetçi değiliz ancak almam gereken önlemleri anladım...Koruma faktörlü bir nemlendirici, bol e vitaminli bir el kremi şartmiş.Bavullar hazır,kremler hazır eeee geriye bir gitmek kaldı...İçimde gitmek heyecanı varken,başka şeylere konsantre olmak istemiyorum,beynimi dinlendirmek,orada yapacaklarım ve yapabileceklerim üzerine düşünmek hayal kurmak istiyorum.Bunları yaparkende burda kalan zamanımın bir kısmını tabiki arkadaşlarıma ayırmak istiyorum ama ruhum ve gönlüm ve tabiki cebim el verdiğince...Kafam başka şeylerle meşgul iken başka kanallara giremiyorum ve tüm bu duygularımı umarım anlar ve bana hak verirsiniz...

0 comments: