Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jan 31, 2008

Tanrım bu evi bize çok görme....


Az önce Sevi'nin gönderdiği bir blogta gezinirken ordan buraya atlarken Tara diye bir blogcunun sahip olduğu evi gördüm ve çok uzun süre bakakaldım.Çünkü tamda hayalimdeki ev...Küçük, sıcak, sevimli ve karlı...Canada'da bu evlere bungalow diyorlar.Bizim bildiğimiz bungalowlardan ne kadar farklı ve güzel değilmi...
Tanrım bize yeni yaşamımızda böyle yada buna benzer sıcacık,içerden çocuk,köpek,kedi sesleri gelen bacasından dumanı tüten bir ev nasip eğle.....Bide içinde tabiri caizse bir atölyesi olsunda şu yapmak isteyipte yapamadığım içime kaçan fikirlerimi tasim.(tasarım yapayım)

3 comments:

Yunkabu said...

Mecda'cigim insallah boyle bir evin olur, hatta daha guzeli. Allah gonlune gore versin.
sevgiler

hayatıniçindeniz... said...

mecda görür görmez evi evet bu dedim mecdanın hayalini kurduğu bana sohbetler arasında hep tasvir ettiği ev... canım olacak biliyoruz... ben görüyorum seni içindeki çocukları kedi ve köpiş seslerini hatta bak burnuma turta kokusu geldi sıcacık anne turtası... yanına kahv eyapmışsın geliyoruz hemen mayacımla...

melaiqe said...

evet sevgili mecdacım emin ol tam bunun gibi bir evin ve içeride çocuk sesleri olacak...
herşey istediğin gibi olacak hep olduğu gibi :)
birlikte karı seyredip sıcak çikolatalar için çocuklarla kavga edeceğiz.