Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Feb 15, 2008

Bu ütü masasına bayıldım...


Galiba son aşamalardayız...Şu son bir haftada yıkamadığım kadar çamaşır yıkadım ve ütü yaptım galiba ki bunu Erkancımda onayladı...Evde bir anda herşey dağılırken biranda toplanıveriyor nasıl oluyor anlamadım.Elim, günler yaklaştıkça hızlanıyor kalbimin atışlarıda bir o kadar uyum sağlıyor.Zihnimi ise düşünmemeye proglamladım,ne kadar çok düşünürsem o kadar çok dağılıyorum o yüzden mümkün olduğu kadar senkronize yaşamaya çalışıyorum.Biz gittikten sonra evimizi ziyerete gelicek arkadaşlara ve akrabalara bile herşey kolay ulaşılabilinir ve düzenli bir ev bırakmak için uğraşıyorum ne kadar başarılı olabilirim bilmiyorum...Son noktaya varmamıza bir kaç gün kaldı oda canım Erkanınım vizesi...Muhtemelen pazartesi yada salı pasaportu elimizde olucak...İşte o zaman ben pek rahatlıyacağım,kuş gibi özgür hissediceğim kendimi ama aynı zamanda da telaşlı ve üzgün olucam...Sevgili minişim canım kızım Zuzumu yeni evine bırakmak Türkiyeyi terketmekten daha ağır gelicek ama onun hayatını daha güzel kılacak bir yuva olduğu içinde birazcık yüreğim rahat...Orda daha özgür olucak bütün gün bahçeye tıkılıp kalmıyacak,7 den fazla kopek arkadaşı olucak ve sevgide görücek...Burda ise sabah 5 dakka akşam 10 dakka olmak üzere sadece 15 dakka ilgilenebiliyorduk kızımızla.Canım kızım seni daha iyi bir yuvaya bıraktığımız için bizi affet,biz yeni hayatımıza yelken açarken yüreğimizin yarısından fazlasını seninle bıraktığımızı sakın unutma ve eğer mümkün olurda şartlar güzel gelişirse seni yanımıza alıcağımızıda bil...Sanada bizede yeni hayatımızda bol şans...Aynı zamanda rahmetli sevgili ablacım komşum arkadaşım Esin'in kedisi de kendisine bir ev bulduğunu zannederken oda ayazda kalıcak ama allahtan yaz geliyor kendini daha iyi idare edebilir.Bir kaç gündür kapımızda sürekli acınası miyavlaması ile kendisini bize zorla sevdiren ve hatta Erkana kedi maması aldıracak kadar acındıran adı yok kedicik şu anda sobanın önünde akıllı akıllı oturuyor.Umarım hepimiz için hayat çok ama çok güzel olur...Dedimya bunları düşünmemek için kendimi ütüye verdim sürekli bavula girebilecekmi giremiyecekmi ay şunudamı alsam bunudamı alsam ay çok ağırmı oldu acaba bavul soruları ile meşgul ediyorum...Son durumlar bunlar...En yakın zamanda 'Gidiyoruz' başlıklı yazımı yazmak için sabırsızlanıyorum.Şu anda çokta fazla yazmak istemiyorum bu konu hakkında ama hep diyorumya 'sabır,sabır ya sabıııııııırrr'......

1 comments:

Yunkabu said...

Insallah hersey guzel olur Mecda. Yazini okurken buraya gelisim geldi aklima. Ben farkli olarak tek basimaydim ve evlenmek icin gelmistim. Insanin ailesini, yasadigi yerleri, dostlarini birakmasi cok zor. Onlari ozleyerek yasamak da zor. Allah yardimciniz olsun. Hersey gonlunuzce olsun.
sevgiler