Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jan 24, 2008

BAŞIM AĞRIYOR

Son günlerde aralıklı yada sürekli başım ağrıyor...Nedeninide biliyorum...Kendimi sıkıyorum,beynimde kuruyorum kuruyorum ondan sonra böyle patlak veriyor...Aynaya bakıyorum şişmişim,resimlerimin bazılarında iğğğrenç çıkıyorum bazılarında harika...Kendimi balon gibi hissediyorum ama tartıya çıktığımda kilo almamisim...Kendimi bir tuhaf hissediyorum arkadaşlar...Bir gün iyi bir gün kötü...Bir gün güzel bir gün çirkin...Canım çok şey yapmak istiyor ama aynı zamanda yapacak dermanım yok...Ben içimde fırtınalar yaşıyorum ve kendi içime kaçıyorum Erkan içinde fırtınalar yaşıyor ve oda toparlanmaya vuruyor.Hergün bir yerleri toplamaya çalışıyor ortalığı bir dağıtıyor ardından topluyor...Banada burnundan soluyor çünkü ona hayretler içinde bakakalıyorum ve yardımıda zorla ite kaka yapıyorum yada kaçıyorum...Dedimya canım çok şey yapmak istiyor ama yapamıyorum...Hüzündendir demeyin çünkü hiç hüzünlü değilim.Anlamlandıramadığım duygular içindeyim...Çevremdeki herkez beni(bizi) sevdiği için Kanada ile ilgili öğütler,tavsiyeler veriyor.Aklım dahada bir karışıyor,gitmenin yaklaştığını daha bir hisseder oluyorum ve dolayısı ile Erkan'ın herkül gücüne sahip olmak istiyorum...Napsam 'pharmaton' mu alsam da eski enerjime yeniden kavuşsam...Aslında bu aralar hep bir etkinlik içindeyiz, acaba omu yoruyor...Bodrumda geçirdiğimiz yaklaşık 6 senedir hep 'etkinliiiiikkkk,sosyalleşmeeee' diye çığırırken,tamda giderayak kendimi yoğun bir etkinlik durumu içinde buldum...Kendimi toparlayamaz oldum..Neyse bende bugün 'onada banane,bunada banane' durumu var.Siz beni bugünlük kale almayın...

0 comments: