Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 23, 2007

Sabır...Sabır...Sabır...


Farkındamısınız, sürekli bir bekleyiş,sürekli bir arayış,sürekli bir istem var içimizde, üstüne üstlük birde sabırsızlık peydahlanıyor içimizde...'yaa ne zaman olucak bune zaman pişicek,ne zaman kilo vericemde ideal kiloma ulaşıcak ve o vitrinde gürdüğüm siyah elbiseyi giycem'...Yada 'üüüfff paramda yetmiyorki İkea'da gürdüğüm salon takımını alsam, yada arabamı ne zaman değiştirebilecem'....Ohoooo elinde bir araban varsa onu satmayı bekliycen deeeeee,üstüne kredi çekicendeeeee yenisini alıcan sonra bir sene sonra tatminkarlığın yavaş yavaş şeffaflaşmaya başlayarak zihnindeki yeni araba modeli daha bir belirgenleşecek...Çok materyallerden bahsettim, peki simdi manevi şeylerden bahsedelim,'Ne zaman evlenicem ben'yada evlisindir 'offff ne zaman doğurucam'(şu anda yakın çevremdeki ve kendimdeki sorulardan birkaçı bunlar).....Sanki yukarlardan bir yerlerden birileri bağırıyor' HEEEYYYYY ZAMAN GEÇİYOR HEMDE ÇOK ÇABUK HADİ HIZLAN BİRAZ'...
Ne zamanı geciyor hangi tren nereye kaçıyor...Bana mı soruyorsunuz?Ben zaten bu aralar bunların savaşını veriyorum, yapmak istediklerimi yapamıycam diye aldı bir telaş içimi...Acaba bu ay 34 ten gün almaya başladım diyemi hepsi...Yok ama yok yetişemiyoruz hiçbir işe ve hiçbir şeye...
Bakın şimdi kış geliyor,inşallah yağmurlar başlıyacak ve evdeki bir odanın tüm duvarlarının izolayson olması gerek,banyo borularının değişmesi gerek, kapıların, bacaların, bahçenin, dış cephenin yapılması gerek...Daha çok sayabilirim ama bunları yapmaya ne takadımız var Erkanla nede bütçemiz, e bebek istiyoruz,bunuda Canadada istiyoruz ,beklede dur Istanbuldaki ev satılacakta biz işlemlere başlıycaz...Offf beklemekten yoruldum desem, sürekli bir tetikte yaşamak ve temkinli yaşamak zorundasın heran herşey olabilir yada olmayabilir eeeeeee nereye kadar, bir deadline'da koyamıyor insan,malum gelecek planlarımız var,arzularımız var,hayallerimiz var ama zaman sanki bunları yapmaya yetmiyecekmiş gibi geliyor.
Kısacası beklemekten yoruldum, sürekli nolcak demektende, ve bu bekleyişin getirdiği rutinlikten de yoruldum...Ama ne olacak ben gene beklemeye devam edicem sanki, nereye kadar.........

BEKLEMEK

Gözler önünde işte
Gittikçe arınıyorum kendimden
Her giden güzelleşir
Gidiyorum güzelleşmek için
Unutulsun diye çirkinliklerim
Gelecek birisi güzeldir
Gelince güzel değil
Hele gelmişse çirkin
Yaşam, ölüm gelecek diye güzel
Ey güzeller güzeli beklediğim
Kaç saatim, kaç dakikam ya da saniyem
Artık ne gelmek ne de gitmek
Yaşamın en zor yanı beklemek
Hiçbirimiz beklemedik doğmayı,
Doğduğumuzdan beri beklediğimiz
ÖLMEK

AZİZ NESİN

0 comments: