Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 23, 2007

FEYSBUK


Sürekli hayatımızda sıkıntıdan olsa gerek sanal alemde bir yerlere takılıp duruyoruz.İlk önce oyunlar keşfettik, aylarca ecel terleri döktük oyunu bitirelim diye ama baktımda şöyle hiçte başım göğe ermedi yada kimse bana madalya takmadı bilmemkaçıncı olduğum için oyun skoru sıralamasında.Sonra online bir oyun denedik sıkıntıdan Travian diye onuda bir Istanbul seyahatinde Erkan'a devrettim ki devretmez olaydım çünkü onu laptopunun önünde oturduğu sandalyeden cımbızla ayıracak hale geldim ve hatta evde olduğunda da cep telefonundan bağlanır duruma geldi...Ne bu yaaa nedir bu Travianı halletme meselesi yani anlamadım gitti....Şimdide yeni favori tüm dünyanın içine düştüğü meşhur 'facebook'u takdim ediyorum..
Bir yandan yeniden birşeylere sapıkça bağlanmaktan hiç hoşnut olmasamda bir yandan çocukluğumun arkadaşlarına,dostlarına ulaşmakta çok keyifli oluyor...Gün geçtikçe yani katılım çoğaldıkça da daha fazla insana ulaşıyorsun buda dolaylı olarak seni her sabah işe gelince otomatikman pc ni açma ve kim naapmiş, kim seni bulmuş, bugün yeni kimler gelmiş sendromuna sürüklüyor...Aynı zamanda geçmişinde varolmuşta şimdi feysbuk sayesinde rastladığın arkadaşların birçoğunun çoluğa çocuğa karıştığını görünce bir yandan 'canım yaaaaa ,bebeği nasılda anneye benzemiş,maşallah' derken, hatta gözlerinin içi hafifçe ve onurla buğulanırken bir yandanda içini şeytani düşünceler sarmaya başlıyor tıpkı lise yada ilkokul sıralarında 'o 9 aldıda ben nasıl 7 aldım, bir sonraki sınava ben 10 alıcam' hırsları gibi 'bak onun çocuğu olmuş benim daha yok hemen yapmalıyım'şeytaniiii fikirleri sarmaya başlıyor.Hay yaniiii nolmuş olmuşta tembel olmasaydın da seninde olsaydı,olmak istedide senmi istemedin yani...Şimdi sevgili Feysbukumdaki çocuğu olan arkadaşlarım ve gene feysbukumda yayınladığım bu blogumu okuyanlar sakın üstüne alınmasınlar yani birde bu alınganlıklarla uğraşamam 34 imden sonra(ühüüüü)ben sadece çevremde olup biten yada güncel konuşulan konular üzerine nacizhane fikirlerimi günlüğüme alıyorum...
Hadi bakalım feysbuk şeriflerimiz hayırlı olsun......
Bu arada şu linkide bir tıklayın pek bir komik tabiki feysbuk ile ilgili...

0 comments: