Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 10, 2007

Happiness!


Eveeeettt....Uzun bir aradan sonradan tekrar merhaba..Açıkcası geçtiğimiz haftalarda çok depresiftim ve sürekli iç bayıcı şeyler yazarak hem kendi içimi hemde burayı okuyanların içini baymak istemedim.
Sanırım Başak'ın da teyit etmesiyle birlikte sonbahar gibi güzel bir mevsimin beni depresyona soktuğunu anladım.Bu 33 yıldır böyle oldu.En son geçtiğimiz pazar ve doğumgünümde bir cinnet geçirip rahatladıktan sonra biraz huzura erdim gibi.Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum.Enerjik, haraketli heyecan dolu.Buda iyi bir gelişme sanırım.Bundan sonra daha güzel olaylardan bahsetmek dileği ile sevgili örgümün başına geçip Erkan'a bitirmek için söz verdiğim kazağı bitirmeliyim.(Laf aramızda,geçen sene başlamıştım ama birkaç güne bitireceğim şu meşhur kazağı ve bitiremezsin diyenlerin yüzlerini kara çıkartıcam.)Ayrıca Meleeekkkkk bitiricem ve sende söz verdiğin gibi bitiremeyeceğimi düşünerek dükkanın ortasında salsa yapıcam sözünüde sana hatırlatıcam....

0 comments: