Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sep 4, 2010

Peynir, ekmek...


Test sonuclarimi 2 eylul de aldim. Hersey cok normal, cok sukur!!!Zor bir kac gecirdim, peynir ekmek ve corbadan baska hicbirsey yiyemez haldeydim, ama olsun onlarda sevdigim seyler en azindan...5 aydir kaybettigim tat alma duyum yerine geldi, canim gene eskisi gibi tatlilar borekler ister oldu, ama yasak...oldugu halde ben bugun Tiramisu yapiyorum, ev firindan gelen sicacik pandispanya kokusuyla dolu, buram buram koktukca, benimde icime huzur doluyor, hersey guzel diye(masallah)...
Peynir ekmek yogunlugundan dolayi kendi ekmegimi yapmaya basladim.Ilk denemem francala oldu, harika oldu, ekmek makinam da yok herseyi elde yapiyorum, ama su sag alt kosemdeki "Tikinmaliklar" bolumunde yer alan 40 firin ekmek adli site en yakin arkadasim oldu, eger tariflerini harfi harfine uygularsaniz gelen sonucta harika oluyor...Ben simdilik francalasini, hafif kepek ekmegini, ve kolay ramazan pidesini denedim...Sonuc 5 yildiz...Hatta Rey hayatinda ilk defa ramazan pidesi yedi ve yedigi en guzel ekmek oldugunu soyledi...simardim...
Icgudusel gelen bir istek sanirim, herseyini kendin yap...Ayni sitedeki yogurt tarifini denedim, sonuc 5 yildiz, ole civik falanda degil yaptigim yogurt, hani bakkaldan aldigim yogurtlar gibiydi, ancak bir dahaki sefere bal koyarken miktarini yariya indirecegim cunku sanki balli yogurt gibi oldu...Ama ev yogurdu iste...Simdi gidip Tiramisumun pandispanyasini cikarmam gerek firindan....

0 comments: