Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jun 2, 2009

Nemi yapiyorum...

Biliyorum son zamanlarda bloguma karsi ihmalkarim, o yuzden ozetle son zamanlarda neler yaptigimi not duseyim dedim....

Yeni eve tasindim...uzun sure onun heyecani ile dirildim...
2 tane nevresim takimi diktim
Balkonumda feslegen, maydanoz, biber, domates, dereotu, sakiz sardunya yetistirmeye basladim(domates ve feslegen bir gece ani dondan dondular)
Tekrar utu yapmaya basladim
Iciyorum ( bira ve vanilla vodka)
Paintball oynuyorum...4 saat suren savaslardan vicik vicik terle ama tum stresimi bosaltmis bir sekilde eve donuyorum
Iciyorum ( bira ve vanilla vodka)
Domates ve feslegen saksinina bakarak ic geciyorum
Utu yapiyorum
Bol bol film seyrediyorum
Rock dinliyorum
Seviyorum, sovuyorum...
Ispanyol hiphop dinleyerek cevremdekilere uyum sagmalaya calisiyorum
Iciyorum ( bira ve vanilla vodka)
Utu yapiyorum
Fotograf cekiyorum (bi moka benzemiyorlar)
Ehliyet sinavina calisiyorum
Scottla felsefi sohbetler yapiyorum
Seviyorum, sovuyorum...
Ciziyorum...nude resimler ciziyorum
Iciyorum ( bira ve vanilla vodka)
Bisiklet almayi planliyorum
Araba almayi planliyorum
Gulumsuyorum
Ehliyet sinavina hazirlaniyorum...korkuyorum
Utu yapiyorum
Seviyorum, sovuyorum...
Hiking yapiyorum
Agliyamiyorum
Parasutle atlamayi cok istiyorum ama ....yemiyor
Operaya gidiyorum...musterilerimden bedava bilet gelince
Cardio salsa ya gitmek istiyorum...cok pahali
Iciyorum ( bira ve vanilla vodka)
Paulo Coelho nun tek okumadigim kitabini okuyorum....The Alchemist
Balkonumda oturup hayal kuruyorum...iciyorum( bira ve vanilla vodka)
Hala domates ve feslegen saksilari bos...
Seviyorum, sovuyorum...
Ciziyorum
Pasta yapiyorum
.............................................
.........................................
.......................
............
Ha evet ise gidip geliyorum, uyuyup, dus alip yemekte yapiyorum....

0 comments: