Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jun 2, 2009

Bahar depresyonlu balkon manzalari


Bana Christina hayata cok umutla baktigimi soyledi, umduklarim olmayincada kendimi nasil hirpaladigimi gozlerimden, hatta dudak bukulmelerimden anladiginida ekledi, ve aslinda belkide cevremdeki insanlarin beni bu derece sevmelerinin sebebide umutlarimin cok olmasi imis...Cevreme isik saciyormusum, da o isik ulasmasi gereken yere neden ulasmiyor acaba, o noktada pesimistmi oluyorum acaba...En ufak bir filizden kocamaaaannnn bir hikaye yaratip ona inanip sonrada sukutu hayale ugruyorum.Peki Scott ne dedi bana, dun geceki 5 saatlik felsefi konusmamizin sonucunda, Mecda sen cok iyisin neden herseyi kafana takiyorsun...Neden takiyorum, yada neyi kafama takiyorum, ben neden her bahar hep ayni seyleri hissediyorum.Eksi derecelerden arti derecelere ani bir sokla gecis yapip balkonumdaki agacin filizlenmesini hergun heyecanla seyrederken, yazin gelmesini buyuk bir coskuyla beklerken, birden bir bosluga dusmek neden, neden hep ayni mevsim.Hayata askigim ben, gunun dogusuna, batisina, gokyuzunun renklerine, mevsimlere, ulkelere, insanlara, arkadaslarima asigim ben...Neden kendime asik degilim, neden kendimi hic sevmiyor surekli kusurlar ariyorum,arayip, didinip o kusurlari bulduktan sonra yeni bir hikaye yazip ona inaniyorum sonra, hmmmm gozumun ustunde kas var, kasimda 54 kil var neden 62 degil, bak iste bundan diyip kendimi yitiriyorum.Neyi arayipta bulamiyorum, 34 koca yildir aradigim seyi neden bulamiyorum, buldugumu sanipta neden kaybediyorum yada sukutu hayale ugruyorum, sonrada kaciyorum..Sorma Melek, sorma Sevi, sorma Hayat Asli, cevaplarini bilseydim yazarmiydim buraya bos cumleler...Simdi sirada ne var merak ediyorum, hangi umutlar yerini hayal kirikliklarina birakicak...Yorgunum ya, surekli dusunmekten yorgunum, elimde degil surekli kafamda kurgular var.Kanadalilarin felsefesi RELAX, BE RELAX...What the fuck, olamiyorum kardesim relax ben, ireklerim var, arzularim var, hayallerim var ama zaman yok sanki, akip gidiyor ve ben geride kalmisim gibi geliyor.Neden tutunamayacim dallar cikiyor karsima,hani soyle bir dal bulsam, sikica sarsam da birakmasam....Annem olsaydi simdi ALLAHINDAN BELANIMI ISTIYORSUN DERDI...Gencim (mi acaba), guzelim, basariliyim, becerikliyim, sevgi doluyum, huzur doluyum, tamam biraz popom buyuk(birazmi) ama ne eksik...Bana simdi pozitif dusun, secret yap demeyin, yaptimda noldu.....Aman siz gene bosverin beni bahar depresyonundayim...

0 comments: