Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Aug 30, 2008

MOR AYI

Sikildimmi ne mor'dan...Hani turkuaza takmistim kafayi...Ama ole bir gulumsediki bana uzaktan, rafta yanliz basina boynunu egmis, boynu egik birini ararcasina...Biraz masum biraz muzir...Yakisiklida kerata, boynunda gene kendi rengine uyumlu simlerle bezenmis bir kurdele, deli dolu bir fiyonk.Sanki kavusacak birine, beklemede, hadi hadi der gibi, icinde sakli kalmis cosku birden fiskiracak sanki...Hadi dedi bana, al beni, birileri beni birakti burda yanliz...Taaa uzaktan gordum onu, boynum egik, kafam dumanli, her adimimda geleceksel dusunceler, amaannn bosver sendeler....Oda ne kirmiziliklar cikiyo sanki bedenimde, bosvermekten doktugum kurdesen bana gerimi geliyo ne...aman aman diyorum dusunme, derken yine masum bir bakis atti bana, kafasi yana egik, sirti pembeliye donuk, yukardan sarili bir arkadas dalga gecercesine bakiyor...Yoooo diyorum o benim, sen hasta rengine bak, o masum, catlak mor ayi benim...Tuttum elinden, kafasi dik, gururla bakti ardinda kalan raftaki bos yerine, sarili ayiya, pembeli domuzcuga...Mor Ayi olurmu hic dediklerinden, bir omuz silkti son defa bakarken ardina...Artik yeri benim yanim, 34 yas yolun yarisinda,gecelerimi paylasan, biraz muzir biraz cocuksu biraz masum sevimli suratiyla yanlizligimi paylastigim Mor Ayim...Duyamadim?Adimi ne?E bastan soyledimya MOR AYI....Ikinci el dukkanindan geldi, terkedilmis anilar mekanindan....Simdi yeni anilara kadeh kaldiriyoruz birlikte...Biraz buruk,biraz kirgin,biraz kizgin ama umutla...

0 comments: