Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jul 4, 2008

IYIKI DOGDUN IYIKI BENIM OLDUN CANIM ANNEM


Sevgili anne,
Bu sene gene melekler fisildadi kulagima 'Mektup yaz, annene biz goturucez'diye...Hemen aldim elime kagidi kalemi yada klavyeyi...Canim Annecim uzun zamandir gorusemedik, arada sirada ugruyorsun biliyorum ama sana doyamadan kacip gidiyosun.Olsun o kadarcigida bana yeter.Sensiz gecen daha dogrusu sensiz gecen hic bir anim yok ama kokunu duymadigim nefesini isitmedigim, gozundeki nurlu isigi gormedigim yillarin sayisi gittikce artmakta,ama yanlizligimda yanliz birakmadigini hissediyorum.Sen gittin gideli hayatimda milyonlarca sey degisti, cogusu guzel ama azda olsa sikintili gunleri sensiz gecirdigim ve destegini alamadagim icin biraz kanadim kirik. Ama olsun sen bana M.E.T imi gonderdin, o yanimda, sende huzurlu ol...Ben basa cikabiliyorum bu karmakarisik hayatla, gene senle gene sana tutunurak, gene senin ogretilerinle...Ayaktayim, dimdik duruyorum, hayallerim var hayallerimiz var onun pesinden kosuyoruz simdilik. Biliyorum ki bana M.E.T imi en kisa zamanda gondericeksin, ordan desteklerini bekliyoruz, melegim...
Melegim benim, nur yuzlu melegim...Yok yok aglamiyorum, soz verdim aglamamaya, ama azicik burnum sizliyo iste napim, hasretliktendir. Gurbetteyim gene anne, gerci sana gurbetligim her yerde her kosede, saatin her tiktaginda, her gun dogumunda her gun batiminda hatta her tavuk sote yapisimda...Sana hasretiligim her nefesimde, aynaya her bakisimda...Sana benziyorum anne, gittikce sana benziyorum, yaslandikca yuzumdeki ifadelerim, cigzilerim sana benziyor anne...Seni ozledikce aynaya bakiyorum anne...
4000-5000 milyonlarca defa anne demek geciyor icimden, sana anne demek, haykirmak, tam 8 senedir sana ANNE demedim anne...5 Temmuz gunlerin en guzeli, sen dogdun, iyiki dogdun da annem oldun...Ben cok sansliyim senin gibi bir annem oldugu icin...
Anne kelimeler bogazimda dugumleniyor, cok uzun yazamadim kusura bakma ama seni cok ozledim anne, dogum gunun kutlu olsun...Betoyu op benim icin, babamada cok selam soyle emi, gerci her gece bir yolunu bulup bana ugruyo ama olsun sen genede op onu...
Buda benden sana hediye olsun sevgili annecim...
Zeki Murenden..sen seversin...

1 comments:

hayatıniçindeniz... said...

mimi ağlattın beni sabah hele anne olduktan sonra dayanamıyorum anne özlemine...
huzur içinde yatsın melek annen(miz)...
seni seviyorum ...