Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jan 17, 2008

YAPILACAKLAR...


Tamam tamam son zamanlarda blogumu gene ihmal etmiştim o yuzden şimdi aklıma geldikçe yazasım var...Bugün, yapılacak işlerden bahsedelim biraz.Diyelim ki vizemiz çıktı ki çıkacak,vizenin çıkması yaklaşık 3 hafta sürecek ve bu üç haftanın sonunda da zaten Edmontondaki okul başlıyor.Şu anda kesin bir sonuç olmadığı için gayet ağırdan alıyorum(uz) işleri gerçi Erkan o kadar da yavaş değil ama benim ağırlığıma kapılmış durumda sanki...Hayatımın tüm geçmiş zamanlarını tıktığım evim ve acılı tatlı yaşadığımız cafemiz...Bunlar nasıl toplanır,tıkılmış anılar,acılar nasıl rafa kaldırılır, bir bilen varsa bana haber versin...Kurtulmak istediklerim yada yapışık kaldığım tüm anıları nasıl paketlemem lazım...Evde izleri hala üstümde olan anne-baba-babanne-dede anıları,fotoğrafları,bibloları,tabakları,çaydanlıkları,kitapları,kumaşları,örtüleri,sesleri,kahkahaları,tınıları....Bide bunların üstüne Erkan ile ilk evimiz,başlayan ilk yaşamımız.Ya bütün bunları bırakıyorum diye inanın hiç içim sızlamıyor,hatta bırakmam lazım,turkcell reklamındaki antenleri gerilen kızcağız gibi tüm bunlar bana aynen o şekilde yapışmış durumda,aslında çoktan kurtulmam gerekiyordu ama ben gittikçe onlar beni takip edip durdu ancak insanın hayatına böylesi fırsatlar gelince bırakası geliyor yada yaptırım oluyor...Hayır üzülmüyorum çünkü ben hep yeni eşya kokan bir evle evliliğime başlamak istedim ama kader buna izin vermedi...Kurulmuşun,bozulmuşun sonra tekrar kurulmuşun üstüne bir yuva kurduk biz,İçinde hiç anısı olmayan bir eve taşınmadık,anıların üstüne anılar biriktirip sonrada onları koyacak bir yer bulamadık...Şimdi ise küçücük bir ev istiyorum,kocaman pencereleri olan içine bol bol ışık giren,kahvemi elime aldığımda dışardan kar yağışını sıkılmadan izleyeceğim,sincapların hoplayıp zıpladığı,penguenler,kutup ayıları(tamam tamam abarttım) içerden bebek sesleri gelen,çaydanlığından sıcak su buharı çıkan bir ev istiyorum...Annemin bana hediye etmediği yada üstünde uyumadığı bir nevresim...Erkanla bizim anılarımızı taşıyan minik buzdolabı süsleri,aksesuarlar,kimbilir belki kendi ellerimle yaptığım abajurlar, duvarlarda kendi resimlerim.Ne bilim ben yeni bir ev yeni bir iş yeni bir ülke ve tazelenen aşkımızın üstüne tekrar birbirimize aşık olarak yeniden başlamak,yeniden başlamak,yeniden başlamak......

0 comments: