Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jan 17, 2008

CESARET


Ben neden böyleyim anlayamadım...Bazı radikal hatta radikalinde radikali kararlar verirken iki çift söz söyleyemiyorum...Nedenmi bende bilmiyorum...Hem avukatım hemde çocukluk arkadaşımla ciddi bişey sorup konuşamıyorum.Dükkanın mal sahibi ilede konuşamıyorum ama cadolozluk yapmam gerekiyorsa asla durdurak bilmeden mafia gibi dolaşıyorum ortada...Geçen gece devir hakkı istemek için mal sahibini aramak için 2 gün önceden kendimi hazırlamaya çalışıp sonra telefon açma zamanı geldiğinde de iki sek duble viski içtim...Sonra 23 km.Melek ile Bodrum'a gittik.Zeyno's da önce kahve sonra iki duble kırmızı şarap devirdikten sonra şu konu başlığımız olan 'cesaret'imi toplayıp adamı aradım bide heyecandan ağladım üstüne üstlük adam tamam kızım üzülme diyerek nihayi sonuca ulaştım ama birde bana sorun bakalım ben nasıl konuştum...
Ki ben burdan kalk allahın yarattığı burdan ancak 22 saat uçarak ulaşabileceğin memlekete Kanadaya taşınma kararı al ama alkol alamadan mal sahibinle konuşamamama...
Amaaannn ne bilim ben böyleyim işte...Bu eksikliğimide sanırım zaman zaman Erkan gideriyor.Evlilik yada birliktelik bu demek galiba, birbirinizi tamamlamak.Biz bu konuda başarılı bir çiftiz galiba...Bakalım yeni hayatımızda farklı bir dil kullanılan ve hatta iklim örtüsünün ble değişik olduğu bir hayatta nasıl olucaz...Şu belirlizlik beni mahvediyor ama napiiimmm bekliyoruz işte....

0 comments: