Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sep 18, 2007

Mavi elbise...


Dün gece cok güzel bir rüya gürdüm...
Elimde bir gazete vardı adının ne oldugunu bilmedigim ama şu Harry Potter sahnelerinden fırlamış gibi...Gazetenin ön haberlerinden birinde kocaman bir resim vardı haber şeklinde.Ama resim tv ekranı gibi hareketliydi ,içinde annem ve arkadasları bir eglence duzenlemisler bir sey yararına ve eglence ve organizasyon yogunlugu icindeler..Birden kendimi haberin icinde buldum, o mekanda, kocaman bir konak hatta sarayımsı bir konak icerde merdivenler var uzun uzun.Ve ben kat kat bir yukarı cıkıyorum bir asagi iniyorum cunku her katta farklı bir organizasyon var...Bir katında kokteyl bir katında resim sergisi bir katında folklor gosterisi falan..Uzerimde annemin diktigi masmavi bir elbise var, önü yerlerde gayrimuntazam arkası ise metrelerce uzun.İnce askılı, göğüs dekolteli ve göğüsten aşağısı bollaşarak aşağı inen aşağıda katlara bölünen her katında degrade olarak maviden beyaza doğru açılan ama arasında bir salkımda çok tatlı bir sarı bulunan uçuş uçuş bir elbise ayağımda ise mavi topuklu ayakkabılar.Merdivenlerden inerken herkez bana hayran hayran bakıyordu bir peri edasıyla ve elbisem hava akımı yüzünden havalanarak arkadan kuyruğum uzanarak bende güzel olduğumun farkına vararak iniyordum ve çıkıyordum.Bir yandanda annemi arıyordu gözlerim gene bir şaheser yarattın demek için ama bir türlü yakalayamadım onu.Sürekli bir koşuşturma içindeydi.Ama ben o mavi elbisemi asla unutamıycam çok etkisinde kaldım.Sonra gecenin ilerleyen saatlerinde deniz kıyısındaydım arkadamda o görkemli konak önümde gecenin ışıklarıyla aydınlanan siyah deniz ve etrafımda dostlarım ve benden etkilenen insanlar.İçimdede tuhaf bir huzur...

Hadi yorun bakalım ben yoramadım walla...

1 comments:

hayatıniçindeniz... said...

Canım Mecda, rüyanı okuyunca çok hoş şeyler düşündürdü bana... sanırım Kanada 'ya beklediğinden daha farklı şartlar içinde gidiceksin ve bence çok çeşitli seçeneklerin olacak... merdivenleri bir inip bir çıkmanda biraz gel gitler yaşamana neden olacak ama sanırım bu çeiştlilik san afaydalı olacak... hakkında herşey hayırlısıyla olsun kendi gibi yüreğide heybetli arkadaşım....