Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Aug 29, 2007

Dünyaya bir daha gelsem...


Dün Melekle oturup herzamanki gibi 'kadın erkek iliskisini' anlamaya calisirken ki muhabbetimiz arasinda 'dunyaya bir daha gelsek neler yapardık'yada bugunku kafamızla, deneyimlerimizle tekrar baslasaydik hayata neler yapardık gibi bir soru gecti aklımizdan.Ben klişeleşmiş cevabı vermiycem yani tekrar dunyaya gelsem gene aynı seyleri yapardım demiycem...Nemi diycem...Soyle diyelim nelerin ayni olmasını nelerin farklı olmasını istiyorum diycem...
İlkokuldaki defterlerimin kenarına yaptıgım suslemeleri gene yapardım.
Babaannemin balkonundan gecen arabaları teker teker gene sayardım, ama asla onun bana zorla yedirdigi yemekleri yemezdim...yedimde noldu...hep kilo problemi...
Bahcede daha fazla vakit gecirmek icin babamla savasırdım.
Bisikletim olsun isterdim...
Gene aynı okulu okumak isterdim gene aynı dostlukları kurmak...
Babamı anlamaları icin ailesiyle daha cok kavga ederdim.
Universitede fotografcılık okur sonra tum dunyayı dolasarak bir gezginci olmak isterdim.
Piyanist bir sevgilim olsun isterdim(sanırım gittigim son Fazıl Say konserinden fazla etkilendim.)
Bir muzik aleti calmak isterdim...
Asla kopek sahibi olmazdım...Cunku benden erken oluyorlar ve beni bir yerlere bagliyorlar..
Asla sınav aralarında cola ve cikolatalı gofret yemezdim...kilo almamak icin...
Annemi her 6 ayda bir check-up yapmaya zorlardım.
O zaman belkide Amerikadan donmem icin beni durtukleyen birsey olmazdı ve ben asla ordan geri donmezdim.
Asla evlenmez ama birlikte yasardım.
22 yasında cocuk sahibi olmak isterdim(biliyorum celisiyor,dunyayı gezmek istememle ama napim hayal kuruyoruz iste)
Olayları kafama fazla takmak istemedim, pozitif dusunmeyi cok erken bilmek isterdim..
Asla kredi kartı almazdım...
18 yasıma gelmeden isvicre vatandasligima geri donebilmeyi isterdim...
Asla kofte molasını acmaz Erkan ile ayni mekanda calismazdim...
Sevdigim seyleri cok iyi bir yere saklama huyumun olmamasını dilerdim aradıgım seyi bulabilmek icin...vs.vs.vs....

0 comments: