Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jul 11, 2007

Uykusuzluk


Uzun zamandır soyle dolu dolu uyuyamıyorum.Hep sabah kalkınca yataktan bir kosusturmadır baslıyor.Bende o kosusturmayı ertelemek icin caba sarfediyorum...Erkan uyandırabilsin diye cok ugrasıyor ama sevgiyle baslıyan uyandırma seansları benim gece uyuyamadıgım icin hırcınlasmamdan kaynaklanan bir kavgaya donusuyor ve tabiki o hısımla kalkıp hemen gune baslamak metazori oluyor...Zaten dukkandan geceyarısı eve gidebiliyorum tabi dost sohbetlerinin olmadıgı geceler,bide sohbet muhabbet biraz gitar biraz saz biraz hafif alkollu ickiler(perhizdeyimya az iciyorum)biraz dost tınılarıda karıstımı isin icine pek bir keyifli oluyor.O zaman zamanı unutup saat 3.00 lerde eve gidince uyu uyuyabilirsen...Bide ZuZu problemim var onu bahceden serbest bıraktıktan sonra saat 5.30 kuruluyor ki bahceye alinsin tekrar hanfendi eeeee noluyor benim uyku oluyor ....anladınız siz onu....Zaten icimde onu kanadaya giderken birakicak olmam duygusu var suclulukla birlikte....Cok uzuluyorum cok sıkılıyorum ama hayatımın Bodrum oncesinde Beto vardı ve annemler melek olunca onu bırakamiyacagım icin bir cok plan ertelemek zorunda kaldım.Simdi ise hayatımızı degistircek ve bizimde cok hevesli ve istekli oldugumuz bir radikal karari ZuZu icin ertelemek cok sacma geliyor heleki henuz 3 yasında oldugunu varsayarsak...Bakalim artık Kanada fikrini aklimiza dusururen bu buyuk guc ZuZununda gidebilecegi guzel bir yuva bulmamiza yardım eder...

0 comments: