Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jun 13, 2007

Tatiillllllllllllllllllllllllll


Ya ben hicmi tatili haketmiyorum..Bana simdi 'Zaten tatil beldesindesin bide tatilden bahsediyorsun' demeyin sakin...Ben yada biz burda hep ama hep calisiyoruz sabah 10.00 dan gece 1.00 lere kadar is olmasada burada kalmak zorundayiz.Hazir su tabldotlar bitmisken 3 gun kacsak diyorum ama gene bisey cikiyor ve biz oturdugumuz yerde kaliyoruz.Istanbulda olsak bir sekilde yıllık izin zamanin geliyor ve kacamak yapiyorsun ama biz Bodrum'a tatile gelen arkadaslar olmazsa pekte denize girme fırsatı buldugumuz soylenemez.Ama bende soyle kumsalda yatmak, uyukluyarak guneslenmek(acelen olmadan,aman dukkana musteri geldimi, Erkan yanliz kaldimi, simdi icinden kufur ediyormudur demeden tabiii...)denizde saatlerce yuzmek arkasindan kitabimi alip guneslenerek okumak,muzik dinlemek ve hatta kimin seluliti var, bu mayo su kadina hic yakismamis yada su kadının pareosu ne guzelmis eve gidince kendime bir tane dikeyim demek istiyoruuummmm.Arabayla yolculuk etmek istiyorum birazda bana servis ve hizmet yapilsin istiyorum.Ama ne care ya bizde nakit olmuyor yada vakit.....

0 comments: