Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Feb 21, 2010

Gul Receli


Kucuktum, babaannemin elinde buyudum, buyurken bir cokta sey ogrendim kendisinden...Yazin tam ortasinda acan pembe, kokulu guller le doluydu evinin hem on hemde arka bahcesi...Toplardik, en guzellerini en kokulularini, sonra evin ici buram buram gul kokardi, bense babaannemi izlerdim gul recellerini ozenle yaparken, ancak is yemege geldimi gul receli bir tuhaf gelirdi bana, ciceklerden recel fikrine alisamamistim bir turlu, hatta ilk denemeden sonra bir daha agzima bile surmemistim.Ama insan gurbetteyken cani hic yemedigi seyleri bile cekebiliyor.Cok para harcamamak icin sikca ugramadigim Omnia Greek Store Turk urunlerini daha cok getirir oldu.Kocaman bir bolum turk urunleriyle dolu...Elimde alisveris sepeti tum urunlerden birer ikiser alir buldum kendimi..Sonra odeyecegim hesabi dusununce, birer ikiser geri kondu urunler, elimde gul receli,yufka ve beyaz peynirle evime dondum.Yillarca agzima surmedigim gul receli simdi en sevdigim recellerden biri oldu.
Tesekkuler Omnia...

0 comments: