Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Nov 7, 2009

Son Durumlar

Her ulkede her yerde oldugu gibi buradada Alberta'da petrol zengini bir sehirde bile ekonomi sorunlar icinde.Piyasa durgun, patronum kara kara dusunuyor, ama acilacak heralde eninde sonunda hersey duzene girecek.Bende armut toplamiyorum tabi, facebooktan da takip ettiginiz kadari ile pastalarima devam ediyorum, ve bugun sabahin korunde uyuyamadigim icin seyrettigim 'Julia and Julie' filmininde beni gazlamasi ile pastalarimin daha fazla kisinin ilgisini cekmesi ve siparislerimin cogalmasini umit ederek bir blog yapicam...Belki birde kitap yazarim ha ne dersiniz...Pastalarimi yaparken duydugum heyecani sizlere anlatamam, heleki Mellaninin dugun pastasinda ellerimin titremesinden drapeleri yaparken zorlandim diyebilirim, ve tamamlanmasi 3 gun surdu.O dugun pastasini iki koca adam zor tasidilar arabaya, ve sevgili Melaninin 260 kisi onunde elinde mikrofon bana tesekkur etmesi ve onca kisinin beni alkislayip sonrada teker teker gelip bir sanat eseri yaptigimi ve cok basarili oldugumu soylediginde aklima annem geldi, gozlerim dolu dolu oldu...Biliyorumki o gun yanimdaydi ve benimle gurur duyuyordu, tipki benim onunla gurur duydugum gibi...Dugune beraber gittigim Allan, Alanis ve Rey'de benimle gurur duyuyorlardi cunku insanlar kendi aralarinda konusurlarken bizimkiler 'evet evet o benim kiz kardesim, benimse arkadasim, biz onu taniyoruz 'demeleri kendimi popstar alaturkada birincilik kazanmistan daha fazla gururlandirdi...Bunlari yaziyorum cunku, yaptiklarimi pasta degilde sanat eseri olarak goruyorum, kendimle ovunmeyi cok sevmem bilirsiniz ama birileri ovuncede pek bir mest olurum, bende bir sanatci olduguma gore, 10 yil aradan sonra yaptigim eserlerin beyenilmesini sizlerle paylasmak istedim.Amacim bu isi butik hatta sevgili Basak in demesiyle Haute Couture hale getirmek,sertifikalarim var, burdaki statumu bekliyorum, belkide Vancouverdaki en sik fondant pastalari yapan yere designer olarak giderim, benim yapicam deyipte yapamadigim bisey oldumu?Ben bunu cok istiyorum...Vancouver demisken, harika bir tatil gecirdik, olaganustu yerler gorduk, harika insanlarla tanistik, sadece okyanusa girecem diye, suda yengec avina cikacam diye once idrar yollarimi sonrada bobreklerimi iltihapladim, havaalaninda arkadasimin paramedic olan abisi beni acile zor yetistirdi bense yok yok ben iyiyim demeye calistim, dudaklarimin ve tirnaklarimin morardigini bilmeden...Ama antibiyotikle 1 haftada ayaga kalktim cok sukur...Bir kac resim koyucam agziniza bir parmak bal calmak icin... Sevgiyle kalin...

1 comments:

melaiqe said...

sevgili mecda sen bir şeyler yapmasanda seninle gurur duyardı herkes buna emin olabilirsin , çünkü çok iyi biliyorsun ki yaşamın ve kendi hayatın için yapmaya çalıştığın bunca şey bir sanat eseri zaten.. Annende o pastalar olmadan her an seninle gurur duyuyor zaten, hepimizde. Elinin ve yüreğinin dokunduğu herşey güzelleşir senin , yeterki dokunmak istesin mecda onlara... Seni çok seviyorum ve gurur duyuyorum seninle.