Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jul 16, 2009

Festival, Yorgunluk, Tatil....

17 Temmuz yani yarin kabusum Taste Of Edmonton basliyor.Sabahin erken saatlerinde baslayacak gece yarilarina kadar ayak ustunde tepinip eve kendimi zor atacagim gunler basliyor.On gun araliksiz surecek bu kosusturma, belki sinirden arkadaki cop konteynerlarinin arasinda ciglik atip silkenelip tekrar ise geri donecegim.Ama bu festival benim sansim oldu, gecen sene taaaaa 1 yil once ben isimi bu festivalde buldum.Sansim isten yana hep guldu bana, hatta burda Edmonton denen corak sehirde ilk ayim haric sansim cok acikti, Kelly, Lubnanli patronum bana elini, evini ailesini acti, burda kalmam icin gereken ne varsa sagladi.Umarim sansim diger konularda da aciktir bu 888888888 milyon km uzakta olan ulkede.Agustos ayida cok yogun gecicek Kelly Lubnana gidecek 1 ay, cafe bana emanet, ama arkasindan ver elini 2 haftalik tatil.Bu sehrin sinirindan 16 aydir burnumu cikarmadim, eylulde 2 haftalik iznimle Vancover ve Victoria Island turu yapicaz, biraz rahatlamak benimde hakkim ama degilmi...Uzun bir sure benden haber almazsaniz merak etmeyin diye bir iki satir yazayim dedim.Ilerde resimlerle emrinize amade olacagim...Bana sans dileyin, hersey icin...

1 comments:

melaiqe said...

herşey için bol şans diliyorum sana mecdacım, dualarım ve kalbim hep seninle, seni çok seviyorum :)