Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Apr 2, 2009

Baharmi geliyor yoksa...

Baharmi geliyor ne...Bir kac gundur arti derecelerde seyr ediyoruz...Koca kabanlari, ve kat kat giyinmeleri biraktim, hatta sapka eldiven ve atkiyi evde birakir oldum, koca kutup botlarindan lastik ayakkabilara terfi ettim, hatta disarda sortla ve parmak arasi terliklerle dolasanlar bile var, corapsiz kapri giyenleride unutmayalim...Hava kac derecemi ilahi tahmin edin, yok yok +14 falan degil 0 derece ile +4 arasinda degisiyor...Bugun yogun bir is gunuydu ve kafami kaldiripta is yeriminin full pencere cevrili duvarlarindan bile disari bakamadim, taki yasli bir teyzenin bu kac kurus su kac kurus, o ne, bu ne diye sorularindan sikilip gozlerimi sokaga cevirince, dumur oldum...Kar yagiyooorrrrr, fuck, dedim birden sonra ozur dilemek zorunda kaldim tabi...Kar yagdi gene yaa, tamda oncekiler erirken...Neyse bir kac saat sonra durdu ama ben 0 derecenin heyecani ile ustumdeki korumalarimi en aza indirgedigimden, birde diyette olmanin vitaminsizligi ile sol bagdemcigimin gene basima bela olacagini anladim.Agriyor evet, ilgiye ve sevkate ihtiyacim var, birde ustune ustluk hafta sonu geliyor ve ben hasta olmak istemiyorum..0 ila +4 derece arasinda olan isidan faydalanarak, kis uykusundan uyanip kendimi sokaklara atasim var...Varda eriyen karlarin yarattigi camur golletlerinde kayip dusmezsem insallah...Zaten burda gordugum en buyuk su bu golletlerden ibaret...Ucsuz bucaksiz bir su birikintisi gormek icin can atiyorum bunu adi deniz, gol, okyanus, yada donmamis siril siril mavi akan bir nehirde olabilir, hatta dag da gormek istiyorum...Tasinsanmi ne....Amaaan dur durdugun yerde Mecda....Dogarken annem leylek degil suru leylek gordu heralde...Icim kipir kipir...Pr kartim icin toplanmasi gereken evraklar, pasaport islemleri, ehliyet sinavi, ev tutsammi, yoksa kirip popoyu Allan la bir omurmu gecirsem,yoksa yoksa yoksa..Bahar geliyorya kudurdum gene, hem blue winter dan(kis depresyonu) cikiyorum, hemde bahar depresyonuna giriyorum,(beni taniyanlar bilir, baharda hayat yeniden yesillenir ama ben depresiflesirim)...Offf offff son durumlar bole arkadaslar...

0 comments: