Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jan 11, 2009

Ani yasamak


Sanirim biraz daha iyiyim bu aralar, moral olarak yani, yilbasi gecesi yanlizligimin, christmas gecesi Lubnan partisinin Akdeniz kokan esintilerinin ardindan daha bi iyiyim...Bu Canada macerasi bana SABRI ogretti ve en onemlisi kendimle basbasa kaldigim bu son 9 ay boyunca eni konu dusunmek,gelmisi gecmisi yad etmek, didiklemek, sorgulamak bana bugunu yasamayi ogretti.Evet sonunda herkezin ogutledigi ANI YASA termini isleme koydum ben ben olarak...Ve gercektende cok ise yariyor...Ani yasamak,plan yapmamak yada yapamamak o kadarda kotu degilmis..Tek derdim -30 larda seyiren hava sartlari dolayisi ile doga yuruyuslerimi yapamamak ve her cuma aksami icinde tek akdenizli ben oldugum kizlar grubumuzun yemeklerini uygulayamamak.Hafta sonlari eve kapanmak biraz icimi bunaltti ama sagolsun, evde takilan Melekle msn de karsilikli yemege cikar olduk,ben corbami, o pirasasini alip msn de bulusup camden dertlesmek ve yemek yemek sonrada halimize gulmek eglenceli oldu, ha birde sevgili Aygenimin kardesi Aysanin buraya gelme planlari hayatimi renklerdi, heheyooo arkadasim buraya geliyoooo...Onun heyecanina ve endiselerine ayni basamaklardan gecmis olarak ortak olmak beni sikintili seyler dusunmektense bir heyecani paylasmaya yoneltti...umarim hersey y olunda giderde burda olursun Aysan...

1 comments:

melaiqe said...

Tamam akşam yemeğimiz çok güzeldi ama ben en yakın zamanda bide çilingir sofrası kuralım derim, karşılıklı rakı içelim... Şöyle duvara karşı :)))
İnşallah arkadaşın bir an önce yanına gelir mecdacım, bende bi şişe rakı yollarım sana ,bide yosun kokusuyla, roka tadı ...