Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oct 4, 2008

YAS

Bundan sonra YAS ilan ediyorum...Sevgili tutkulu rengim MOR'un yerini gene tutkulu SIYAH BEYAZ'a birakiyorum...Yasim geciyor, gunler geciyor, aylar geciyor, sevgilimin dogumgunu, benimkisi, meleginkisi, aslininki, mayaninki, onunki, bununki, hayatimda bir anlami olan beni seven, sayan, dusuncelerime ve degerlerime deger veren hatta yaptigim kofteyi bile dillerinden dusurmeyen, beni ben oldugum icin seven, 34 senelik yasamim boyunca edindigim tecrubelerimden iyi yada kotu faydalanmak isteyen, yada karsilikli fikir alisverisinde bulunabildigim, birlikte sarap kadehlerimizi tokusturdugumuz yada ortunup yasin okudugumuz, evde hasta yatarken kapimin yada telefonumun en az 10 kere caldigi,en mutahasip komsunun esine bile Mustafa Abi'CIM'diye cagirdigimda yargilanmadigimi bildigim vs,vs,vs bir ortamdan cikipta burda deli gibi yatagimin icinde acaba doktugum kurdesen nefes boruma mi geldide ondanmi nefes alamiyorum, Allan'a bir mektup yazsam odamin bir kosesinemi koysam, istanbul adresim, telefonlarim, gomulmek istedigim yer falan diye..Bide olurum beni karsi mezarliga gomerler burda kimsenin ruhu duymaz...Burayi zaman zaman okudugunun farkindayim, ama bilki ben ole kolay kolay vazgecenlerden degilim, babaannem arnavut, dedem karadenizli benim, bende ne damar var bilemezsin...Burdayim iste elimde calisma iznim var cok sukur, ogrenci falan da degil yanlis anlama...Kapi gibi calisma izni...Bu saatten sonra sevgili M.E.T imden ayri kaldigim ve kalacagim tum gunler icin bastada dedimya yas ilan ediyorum, her yanliz gecirdigim ozel gunler icin de icimden hep hak/helal muhasebesi yapicam...156 gundur memleketimden esimden ve beni sevenlerimden ayriyim, yooo kimsenin sucu degil bu bizim kararimiz ve sonuna kadarda gidicez ve basarili olucaz, HAK Haktan yanadir arkadaslar, bu 156 gunun ve daha fazlasinin hakki kaldi ve kalacak, bunlar diet gelecek guzel gunlerin dieti...
Ama bos konusmayacaksin, yada yari yolda birakmiyacaksin, adam olacaksin adam...Konustugunun arkasinda duracaksin...Durmayacaksan da konusmayacak insanlarin duzenini bozmayacaksin, ama takdir-i ilahi adalet var bu dunyada...
Bugun cildirdim Istanbul ve Bodrum ahalisi...Bogazlarim garip bir sekilde sis hefes alamamacasina...Cok saolsun burda edindigim safkan kanadali bir arkadasim Moreen bana Ekinezya bitkisinin ozutunden verdi, antibiyotik etkisi varmis, evet cok hizli bir etki gostermedi ama en azindan doktora gitmeden atlatmami sagladi...Uc gun boyunca odamda yatak dosek atesle icinde yattim, arada hayali Allan ve Allanisin 'nasilsin' sorularina inlemelerlede olsa hayattayim anlaminda yanitlar verdim...Burnuma sehriyeli tavuk suyu corbasinin kokusu geldi, limon kolonyasi, demlenmis limonlu cay, kayinvalidemin ihlamuru ve en onemlisi askimin o kocaman elleri geldi gozumun onune, alnima elini koyup atesim olsada 'yok askim biseyim,gecicek' demesi...Sonra cildirdim iste, yazmamam gereken ne varsa yaziyorum bugun ama gozumden akan her damla yasin hakkini da helal etmiyorum...

0 comments: