Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jun 3, 2008

TESOL

Burasi South Korea..Burasi olabilir mesela...

Sanirim gene karar asamalarindayim(iz).Birazda bay M.E.T ten haber bekliyorum...Cunku onun vize probleminin cozulmesi ile alakali bu kararlar...Ama soylede bir gercek var, biz sevgili M.E.T ile Canada'ya yerlesme kararini dunyayi dolasabilmek icin vermedikmi?Biraz ozgur olmak,diledigince yasamak icin.Turkiyedeyken gidebilme imkaninin olamayacagi yerlere ulasabilmek icin...Sanirim ben bunun cozumunu buldum...Simdi size biraz TESOL dan bahsedeyim.Eger en az lise diplomaniz varsa ve 2450 cad iniz varsa sizde dunyadaki 85 ulkeden ya herbirinde(omrunuz yeterse) yada sectiklerinizde ingilizce ogretmeni olarak calisabilir ve cevreyi taniyabilirsiniz...Bugun bu diploma programini arastirmak icin bayagi bir otobus tecrubesi atlatarak okulun bulundugu yere gittim ve gerekli bilgileri aldim.Dedigim gibi 2.450 canada dolarini veriyosunuz 1 haftalik bir egitimden geciyorsunuz sonra diplomaniz elinizde ve size garantili is teklif ediyorlar...Sonradan online tamamlamaniz gereken bir kac spelization var ama olsun onlari gittiginiz ulkedende tamamliyabiliyorsunuz.


Yada burasi Malezya...

Bu ulkeler arasinda Turkiyede var, eger geri donmemiz icab ederse ordada is bulabilirim ozellikle 6 senedir ayri kaldigim tekstil piyasasina donmemek icin...Ayrica sevgili M.E.T te benle gelebiliyo...Ben daha ne isterim...Dunyayi sevgilinle doya doya dolas,arada ucakta falan dogum yapabilirimde tabi..eger nasipte bebek sahibi olmak varsa...Fenami bebe de dunya vatandasi olur bolelikle...Simdi makale yazmam gerekiyo...odevim var...Ama kararlar kararlar ve kararlar tamda terazi burcu olarak bana gore yani karar vermek..HIC VEREMEMKI....(Melek allahaskina cildirma,bak sende bizimle dunyayi dolasiyo olursun iste,yuvana don deme bana.....Ama su French Kiss teki ucak seysi vardiya artik ona gitmen farz olur heralde)

1 comments:

melaiqe said...

canım arkadaşım böylesine dünyayı gezme arzunu takdir ediyorum elbette, benim gezemememe gelince sanırım ben bu kadar macerayı kendim için fazla buluyorum, oturduğum yerden bir kaç yer görsem olur sanırım :)))
ayrıca kesinlikle uçma korkumlada alakalı tabi bu maceramın içime kaçması.
belli mi olur bi gün bakmışsın bende yoldan çıkmışım sana eşlik ediyorum, ama uçakta doğurmaya söz veremem , ben doğurmadan gezmek istiyorum .... seni de çok özledim tabi özlediğim için sürekli gel diyorum sana , ama sen mutluysan ben de mutluyum biliyorsun.
kocaman sarılıyorum sana, seni çok seviyorum