Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jun 19, 2008

PRIDE FESTIVAL


Evde oturmus ne yapsam ne yapsam derken...Gay & Lesbian Festivaline gitmeye karar verdim.Nede olsa okuldan arkadaslarda orda olacakti...Kalktim giyindim ama malesef Bob Marleyimi yanima almamisim, nasil olurda almam dedim kendi kedime,cunku renkler bu festivale cok guzel uyuyordu,hayiflana hayiflana otobus duragina dogru yurumeye basladim.Evim downtown'dan cok da olmasa azcik uzak ama daha buradan yani Westmount dan baslamisti degisik tipler sokaga dokulmeye,downtown'a yaklasirken bu neseli ve umarsiz topluluk yogunlasmisti...Corona duraginda indim ve metro kapisinda bizimkileri beklemeye basladim,etraf dakikalar gectikce renklenmeye baslamisti...Bu kadar neseli,eglenceli bir topluluk bir daha goremem heralde.Sadece Gay&Lesbiyen yoktu ortalikta, Gogus Kanseri Koruma Dernegi,Insan Haklari Dernegi, Edmonton Baris Dernegi ve bu sehire bagli ne kadar comminity varsa hepsi yollara dokulmustu ve elele din,dil,irk gozetmeksizin uzun ve eglenceli bir yuruyus yaptilar,bizde katildik tabiki her ne kadar koreliler cok hoslanmasalarda genede kendilerini o ahenkli yuruyusun icinde buldular...Daha sonra Churchill meydaninda buyuk bir organizasyon ile konserler,soylesiler,danslar ve gosteriler iceren bir parti yapildi...Fazla soze gerek yok buyrun sizde gorun...




0 comments: