Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Apr 10, 2008

EDMONTONA VARIS....

Herkeze selam....Nihayet meshur seyahatimi tamamlamis bulunuyorum.Oyle bir bilet alimisimki aktarmalar arasinda maalesef salise farklari vardi.Toronto ya vardigmizda Edmonton ucagimin boarding yapmasina zaten 20 dakika vardi.Ve maalesef gumrukte yaklasik 1.5 saat bekledim.Cok zordu belki benim icin degil ama diger ulkelerden gelenler icin yada hic ingilizce bilmeyenler icin cok zor bir gecis olmali o gumruk.Sonu gozukmeyen bir kuyruk, ve sana direk suclu yada kacak gozuyle bakan gumruk memurlari.Aslinda haklilar,ulkelerine nedigu belirsiz insanlar geliyor ve onlarda tabiki sorgulayacaklar ama insan kendini bir tuhaf hissediyor iste acaba gercekten suclumuyum diye bir dusunuyor yani.Allahtan Italyan asilli bir memura denk geldimde bide kafamdaki Bob Marley tokami cok beyendide beni rahat rahat gecirdi.Ancak maalesef ucagi kacirdim ve bir sonraki ucaklar hep doluydu saat aksam dokuzdu ve benim beklemem gerekiyodu sabah 10.30 a kadar.Telefon buldum, otel buldum,gittim kaldim sabah oldu ucaga atladim veeeee nihayet varabildim,cok sukur.Kendime henuz gelemedim, gelince detaylari ve komiklikleri bildiririm.

0 comments: