Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Apr 25, 2008

BIR MUCIZEYI YASAMAK...


Aslinda yasadigim tecrubeyi kelimelere,cumlelere dokmem imkansiz...Ama ucundan azicik anlatayim...
24 nisan 2008,saat sabah 5.30,Sabishin sancilari tutmus,hadi bakalim koyulun yola..Herkez sakin,bir ben telase memuru...Corap,coraplarim nerdeydi...Ya kotum nerde peki ya ustume ne giycem...Saatin, Mecda unutma,cunku sancilari sayican...Neyse karda kaymamak kaydiyla arkadan kosturan bir Mecda..Onden zaten Sabish ve Hamdi gayet sakin binmek uzere arabaya...'iyimisin Sabish'.....'iyiyim Mecda'sorgulamasi kimbilir kac kere tekrarlandi bilmiyorum...Hastanede gule oynaya baslayan tecrube ogleden sonra saat 2 sularinda iskenceye donusmustu..Tabi daha cok Sabiha icin ama elim kolum bagli oldugundan ayni kasilmalari ve nefes alip vermeleri aynen bende yasadim...Ona destek oldum,hemsirenin yonlendirmesi ile sakinlestirmeye calistim.Burda oyle sandiginiz gibi degil dogumlar yada benimde sandigim gibi...Canim acir,ben sezeryan olayim deme sansiniz yok walla...Bir sorun olmadikca normalinde normalinde dogum yasiyorsunuz...Yasadik...Takiiii bebek basi gorunene kadar yaninizda size meditasyon yaptiran hemsirelerin haricinde kimse yok..Son anda gelen ve daha cok anne ile ilgilenen bir doktor vardi ortada...Ama tum asamalari,saniyesi saniyesine hatta salisesi salisesine kadar yasadik..Hamdi ben ve Sabiha...

Veeee bebek belirince birden,tanrim sen ne kadar buyuksun ve yucesin,demekten alamiyorsunuz kendinizi...Korkarim dedim gorursem eger,korktumda,yapamam dedim ilk once ama o bebegi gorunce gobek bagiyla bagli daha annesine, dogaclama baslayan katilarak aglama hissi sariyor bedeninizi..Saatlerce agladim bu mucizeye,yasadigim tecrubeye.Birde ben dis kapinin dis mandali bir yakin arkadas iken yasiyorsam dedim bu duyguyu kimbilir anne-baba ne hisseder..Tarifi yok bunun,tasvir edilemez bir sey bu...Korkmuyorum artik,yada yapamam diyemiyorum cunku doganin nasil bu kadar guzel kurgulandigini ogrendim...O inanilmaz sancilarin arasinda bedenin nasilda dinlenmeye cekilip bir dahaki sanciya nasil hazirlandigini ve guc kazandigini gordum...Evet evet korkmuyorum cunku doga ve varolus gercekten kurallarina uyulasi bir bicimde cesaret gostereceginiz ve korkmayacaginiz bir denge...Bu dengenin zaten farkindaydim ama farkindaligima farkindalik kattim...Ey yuce tanrim,varolduguna tapindigim ey guzel Allahim,ne olur bende dahil,bu duyguyu yasayamamis yada henuz yasamamis tum kullarina bahset...Bu duygudan bizi mahrum birakma...

Veeee saat 18.14 u gosterirken topac gibi bir Mehmet bebegimiz oldu...Inanilmaz guzel,saf,narin,hassas,mis gibi.Hemsire dediki gel,al bebegi,yikamaya gidicez..Bana emanet,kendimle gurur duyuyorum...Bebegimizle gurur duyuyorum,annesiylede gurur duyuyorum...Aunt Mecda dediler bana,yikadik,olctuk bictik,kontrol ettik...Acikmisti,parmagini emmeye calisiyordu...Ikimiz yanlizdik,bakistik,konustuk,koklastik doyasiya daha annesine gitmeden...Ne sansliyim...Kurguya dikkat edelim,dogdu acikti ve elini aradi emmek icin...Bu nasil birseydir anlamadim ve zaten anlatamadimda,yazamadimda...

0 comments: