Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jul 13, 2007

Bendekiler........


Hayatımda bir ben var zaten ama beni ben yapan da bazı ikililer var..Hayatımın belirli noktalarında karsılıklı misyonlar geregi birbirimizin hayatına girmis, cıkmıs, sonra tekrar girmis belki tekrar cikmis, bazilari hala ilk gunki gibi surmekte bazılarına aralar verilmis ve bazılarıda yeni baslamis.Hepsinin hayatımda farklı yerleri farklı degerleri var...Acı tatlı yasanmıslar,her kosede her renkte her kokuda her fotografta anılar, yuzumde tatlı tebessumler bırakırlarken bazende gozlerimin dolmasına ve hatta burnumun sızlamasına neden oluyorlar...Soyle bir gecmise bakarken dolu dolu dostluklar edinmisim diye dusunmeden edemiyorum...Her dostum bir aile olmus benim icin.Her aile ayrı ayrı anneler, babalar, kardesler, dayılar getirmis ve hepsi tek yurek olmus.Ben kendiminkileri kaybederken birden fazla aile edinmisim meger.Her bir ailede bir suru yurek bulmus her yurekte ayrı bir yer edinmisim,bende onlarda bir yer acmisim.Ne sansliyim ben Tulinle Feyziyi kaybederken birden fazla Tulinle Feyzi edinmisim...Eger birgun cocuklarım yada benden parcalar bu sayfaları okurken gecmisten gelecege birseyler bıraktıgımı gorsunler...Her biri ayrı bir hikaye cunku, umarım bu ayrı hikayelerden birinde belki birileride kendinden bir seyler bulurlar...Sırasıyla anlatmaya baslıycam...Biraz sabir........

0 comments: