Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

May 24, 2007

Alberta/Calgary-CANADA


Simdi burasıda nerden cıktı demeyin..Hani su sag tarafta Sevi'nin blogundan yuruttugum saatler varya orada gitmeyi planladigimiz Ulkeyi girdim bakalim Hamdi ile Sabish naparlar, uyurlarmı,calisirlarmı diye...Hoppala demeyelim simdi..Biz gezerikli karıkoca olarak oraya yerlesmeye karar verdik amma bakalım hayat neyi gostericek.Evet simdi icinizden bunlardan delirdimi diye dusundugunuzu biliyorum.Ama ruhumda var benim eseriklilik...Bir gun yolda yururken Amerikaya gitmeye karar verip gittiysem bunuda basaririz gibi geliyorki ben Amerikadayken(hehehehe) bir sey durtup donmeseydimde cok mutlu olacaktım.Ben yurt dısında yasamayı yeni yerler kesfetmeyi cok severken bu dusuncelerime tamamen uyan biriyle evlenmem de benim icin cok buyuk bir sans oldu ki bu dusunceye tamamen birlikte karar verdik.Burda olup oldugumuz yerde sayicagimiza oralarda bir yerlerde olup yerimizde saymayi tercih ediyoruz.Hem Hamdi ve Sabish de bizi heyecanla bekliyorlar.Napicazmi orda bir dahaki sefere yazicam merak etmeyin...

0 comments: